Kunstihariduse Ühingu liikmemaks!

Head ühingu liikmed!

Tuletame meelde, et 26.augusti 2015.a. üldkogu otsusega kehtestati ühingu aastamaksu suuruseks alates 01. 2016 10 €.
Palume ülekanne teha hiljemalt 25.aprilliks.

Arvelduskonto
Kunstihariduse Ühing
Swedbank EE352200221014507226
selgitusse lisada oma nimi ja aastamaks 2016.

Täname, kes on juba aastamaksu tasunud!

KÜ juhatus

Kunstihoone kutsub galeriitundidesse

“Kaunitar ja koletis”

Programm 5–8-aastastele lastele

Kestvus ca 60 min

Galeriitunnis “Kaunitar ja koletis” sukeldume Kris Lemsalu ja Tiit Pääsukese teoste värvikirevasse maailma. Mõistatame, kes ja kus on siin kaunitar, kes koletis. Keskendume nii silmnähtavale kui esmapilgul peidetule, saame teoseid vaadata, kuulata, nuusutada ja mõnel juhul isegi katsuda! Pärast teeme ise näpud värviseks ja loome oma kaunitari ja koletise maailma. Üldpädevused: inimsuhetele ning kaasaegsele kunstile keskenduv tund toetab eakohasel viisil väärtus- ja suhtluspädevust

Läbivad teemad: kunst, mina ja keskkond

Fookus: kunsti kogemine erinevate meeltegaminni

Mõisted: maalikunst, kompositsioon, koloriit

 “(L)avastus”

Programm 9–12-aastastele noortele.

Kestvus ca 60 min

 Mis juhtub, kui läheneme kunstiteosele kui lavastusele? Kuidas kõneleb maal, kui modelli nägu on anonüümne? Mida teha, kui sõnad on ülearused? Uurime välja ja taaslavastame Tiit Pääsukese kõnekad kompositsioonid ja Kris Lemsalu kujutlusvõimet kõditavate objektid näitusel “Kaunitar ja Koletis”.

Üldpädevused: tunni ülesehitus toetab suhtlus- ja õpipädevust, sisu aga väärtus- ja kultuuripädevust

Läbivad teemad: kultuuriline identiteet

Fookus: mittesõnaline eneseväljendus

Mõisted: kompositsioon, koloriit, installatsioon

 

 “Modernismist postmodernismi ja tagasi”

 Programm põhikooli vanemale astmele ja gümnaasiumile

Kestvus ca 60 min

Milliseid maalikunstile ainuomaseid võtteid kasutab Tiit Pääsuke, et oma maalid elama panna? Kuidas kohtuvad Kris Lemsalu loomingus „kõrge“ ja „madal“ kunst, argipäev ja unenäod? Mis seob nende kahe, esmapilgul äärmiselt erineva kunstniku loomingut? Võrdleme modernistlikku ja postmodernistlikku lähenemist kunstiteose loomisele ning proovime omal nahal järele.

Üldpädevused: tunni ülesehitus toetab suhtlus- ja õpipädevust, sisu aga väärtus- ja kultuuripädevust

Läbivad teemad: kultuuriline identiteet, väärtused ja kõlblus;

Fookus ja mõisted: maali kui modernistliku meediumi kesksed tunnused ja postmodernse kunsti avatus tõlgendusele, kunstnike loomemeetodid

Sally sabas

Laupäeval 2. aprilli ja 7. mail kell 14

Suur, karvane ja sõbralik Sally-koer võtab oma pika saba otsa näituse kõige väiksemad külastajad (ca 4-8-aastased), et teha koos üks mänguline ringkäik ning tutvustada koos lastega nende vanematele näitust. Programm nagu hea perefilm, mis pakub vaatamisrõõmu ja avastamist suurtele ja väikestele kunstisõpradele.

Laupäevane ringkäik

Laupäeviti kell 14, v.a. 02.04 ja 07.05

Laupäevase ringkäigu jooksul avastatakse teoste tähenduskihtide rikkalikku maailma, osalejatel on soovi korral võimalik ka ise panustada tõlgenduste paljususse.

Värvimeistri töötuba

Laupäeval 26. märtsil ja 16. aprillil  kell 16

Uurime näitusel eksponeeritut – mis värvitoone Tiit Pääsuke ja Kris Lemsalu kõige enam kasutavad? Mis võiksid olla nende teoste puhul hädavajalikud pigmendid, ilma milleta nad hakkama ei saaks? On see preisi-, ultramariin- või hoopis koobaltsinine? Ooker- või kroomkollane? Töötoa lähtepunktiks on kunstnike looming.

Uurime pigmente ja värve lähemalt ning proovime kätt värvimeistrina uhmerdades ja segades ise paar säilitusainetevaba maalivärvi.

 
Aitäh ja ilusat kevadet!
Minni